Animal Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Animal Place


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Shadow's Grot.. (Mini-Verhaallijn: Zie Spoiler)

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Shadow

Shadow


Vrouw Aantal berichten : 14
Join date : 04-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Niemand mag mij leiden.
Leeftijd: 6 jaar
Partner: No one.

Shadow's Grot.. (Mini-Verhaallijn: Zie Spoiler) Empty
BerichtOnderwerp: Shadow's Grot.. (Mini-Verhaallijn: Zie Spoiler)   Shadow's Grot.. (Mini-Verhaallijn: Zie Spoiler) Icon_minitimema apr 20, 2009 4:22 pm

Spoiler:

Shadow kwam binnen, en ze sloeg Yue tegen de grond. Ze ging naast de ingang zitten, zodat Yue niet zou kunnen ontsnappen. Een valse grijns verscheen op haar gezicht, en ze keek Yue aan. ''Wees gerust, ik eet je niet op.. nog niet..''

Alleen ik en Yue, totdat Feline er aan komt. Hou je aan de verhaallijn, aub, andere berichten worden niet getolereerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yue

Yue


Vrouw Aantal berichten : 15
Join date : 04-04-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rotterdam

Animal Profiel
Troepleider: nog niet...
Leeftijd: 2 maanden
Partner: nee

Shadow's Grot.. (Mini-Verhaallijn: Zie Spoiler) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadow's Grot.. (Mini-Verhaallijn: Zie Spoiler)   Shadow's Grot.. (Mini-Verhaallijn: Zie Spoiler) Icon_minitimema apr 20, 2009 4:42 pm

'GERUST, HOE KAN IK GERUST ZIJN' Dacht Yue kwaad. Ze vond het heel eng, dat ze eigenlijk een diner voor later voor Shadow was...En Yue wilde nog zoveel doen in het leven, andere paarden tegenkomen en vrienden en vriendinnen maken! Nu was het daar te laat voor...eigenlijk te vroeg!
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow

Shadow


Vrouw Aantal berichten : 14
Join date : 04-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Niemand mag mij leiden.
Leeftijd: 6 jaar
Partner: No one.

Shadow's Grot.. (Mini-Verhaallijn: Zie Spoiler) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadow's Grot.. (Mini-Verhaallijn: Zie Spoiler)   Shadow's Grot.. (Mini-Verhaallijn: Zie Spoiler) Icon_minitimema apr 20, 2009 4:55 pm

''Ik heb nog nooit veulen op, dus..'' zei Shadow vals, ze was Yue expres aan het bang maken. ''Smaak je lekker?'' vroeg ze, en ze liep naar Yue toe, met haar nagels kraste ze over de vacht van Yue, en ging toen weer bij de ingang zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yue

Yue


Vrouw Aantal berichten : 15
Join date : 04-04-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rotterdam

Animal Profiel
Troepleider: nog niet...
Leeftijd: 2 maanden
Partner: nee

Shadow's Grot.. (Mini-Verhaallijn: Zie Spoiler) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadow's Grot.. (Mini-Verhaallijn: Zie Spoiler)   Shadow's Grot.. (Mini-Verhaallijn: Zie Spoiler) Icon_minitimema apr 20, 2009 8:06 pm

"Ik weet niet, want in eet alleen planten, maar waarschijnlijk niet!" zei Yue brutaal. waarschijnlijk bracht het niet veel op om te zeggen dat ze niet lekker was, en zeker niet brutaal! Maar veel zin had het toch niet, ook al zei ze het nog zo beleefd! Ze wilde in iedergeval laten zien dat ze niet zomaar opgaf! Al zou ze niet lang te leven hebben, toch moest ze iets doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadow

Shadow


Vrouw Aantal berichten : 14
Join date : 04-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Niemand mag mij leiden.
Leeftijd: 6 jaar
Partner: No one.

Shadow's Grot.. (Mini-Verhaallijn: Zie Spoiler) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadow's Grot.. (Mini-Verhaallijn: Zie Spoiler)   Shadow's Grot.. (Mini-Verhaallijn: Zie Spoiler) Icon_minitimedi apr 21, 2009 8:30 am

''Houd je grote mond is even, meissie.'' snauwde Shadow, en ze keek het veulen doordringend aan. Ze pakte een steen, en gooide die naar Yue toe. ''Waag het nog zo brutaal te zijn, en grijsoog en de rest krijgen niet eens de kans om je te PROBEREN te redden, als ze dat al willen.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Yue

Yue


Vrouw Aantal berichten : 15
Join date : 04-04-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Rotterdam

Animal Profiel
Troepleider: nog niet...
Leeftijd: 2 maanden
Partner: nee

Shadow's Grot.. (Mini-Verhaallijn: Zie Spoiler) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadow's Grot.. (Mini-Verhaallijn: Zie Spoiler)   Shadow's Grot.. (Mini-Verhaallijn: Zie Spoiler) Icon_minitimewo apr 22, 2009 8:32 pm

Yue hield haar mond maar, want er was inderdaad nog een kans dat ze gered werd en dan zou het niet slim zijn om nu al dood te gaan! Yue ging maar achterin de grot liggen wachten op hulp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Shadow's Grot.. (Mini-Verhaallijn: Zie Spoiler) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Shadow's Grot.. (Mini-Verhaallijn: Zie Spoiler)   Shadow's Grot.. (Mini-Verhaallijn: Zie Spoiler) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Shadow's Grot.. (Mini-Verhaallijn: Zie Spoiler)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Yue? (Mini-Verhaallijn, beschreven in spoiler)
» Nigra's nieuwe grot.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Animal Place :: RPG :: Grotten-
Ga naar: