Animal Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Animal Place


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Wat als ik groot ben?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Black

Black


Man Aantal berichten : 28
Join date : 05-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Welp van The BlacknightTroep.
Leeftijd: 8 maanden
Partner: Niemand zal liefde voelen voor mij...

Wat als ik groot ben? Empty
BerichtOnderwerp: Wat als ik groot ben?   Wat als ik groot ben? Icon_minitimedi apr 14, 2009 9:50 am

Black stond op een rots. Hij kon uitkijken over het hele slechtte gebied. Nog twee maanden en hij zou eindelijk een jaar zijn. Zou hij zijn moeder later opvolgen en de nieuwe leider worden? Hij hoopte het en dan zou hij zijn moeder trots maken, heel trots. Een valse grijns verscheen om zijn snoet en hij keek naar beneden naar het gebied alsof het al van hem was. ''Pas maar op, ik zal later mijn moeder opvolgen en net zo slecht zijn als haar!'' riep hij en je hoorde een lichtte echo. Hij ging weer rustig zitten en keek emotieloos voor zich uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cry

Cry


Vrouw Aantal berichten : 79
Join date : 02-04-09
Woonplaats : ergens in het universum

Animal Profiel
Troepleider: ik {BlackNight}
Leeftijd: 5 jaar
Partner: heb ik niet nodig

Wat als ik groot ben? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat als ik groot ben?   Wat als ik groot ben? Icon_minitimedi apr 14, 2009 12:36 pm

Cry liep rustig rond. ze had een poging gedaan om een prooi te vangen maar dat was haar niet gelukt. ze zuchtte even en keek om zich heen. in de verte zag ze een zwarte plek. ze sprong behendig op een steen en liep wat dichter. na een tijdje zag ze dat het Black was. ze ging boven hem liggen maar zei niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Black

Black


Man Aantal berichten : 28
Join date : 05-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Welp van The BlacknightTroep.
Leeftijd: 8 maanden
Partner: Niemand zal liefde voelen voor mij...

Wat als ik groot ben? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat als ik groot ben?   Wat als ik groot ben? Icon_minitimedi apr 14, 2009 12:39 pm

Black had niet in de gaten dat Cry stond te kijken en liep gewoon wat heen en weer over de rots. '''zie al die hertjes en die domme beestjes, de troep van mama vangen ze wel en vreten ze op. En als ik groot ben zal ik de beste en sterkste jager van de troep worden. Ze zullen angst voor mij hebben'' zei hij. En een vage valse lach kwam uit zijn keel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cry

Cry


Vrouw Aantal berichten : 79
Join date : 02-04-09
Woonplaats : ergens in het universum

Animal Profiel
Troepleider: ik {BlackNight}
Leeftijd: 5 jaar
Partner: heb ik niet nodig

Wat als ik groot ben? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat als ik groot ben?   Wat als ik groot ben? Icon_minitimedi apr 14, 2009 12:47 pm

Cry keek dom naar Black. met rustige passen liep ze naar hem toe. "misschien wel" zei ze best wel zacht. de zon scheen op haar pels waardoor die glimde. een haasje huppelde voorbij. Cry duwde wild haar poot op zijn nek en duwde tot het dood was. "jij ook een stuk?" vroeg ze terwijl ze het karkas met haar scherpe nagel open sneed
Terug naar boven Ga naar beneden
Black

Black


Man Aantal berichten : 28
Join date : 05-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Welp van The BlacknightTroep.
Leeftijd: 8 maanden
Partner: Niemand zal liefde voelen voor mij...

Wat als ik groot ben? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat als ik groot ben?   Wat als ik groot ben? Icon_minitimedi apr 14, 2009 12:49 pm

Black keek op en grijnsde lichtjes. ''hé mam, nog twee maanden en ik ben eindelijk één jaar. Ik ga dan lekker onrust stoken in Simba's troepje. Ze zijn toch onze vijanden?'' vroeg hij en keek toen naar de haas en knikte kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cry

Cry


Vrouw Aantal berichten : 79
Join date : 02-04-09
Woonplaats : ergens in het universum

Animal Profiel
Troepleider: ik {BlackNight}
Leeftijd: 5 jaar
Partner: heb ik niet nodig

Wat als ik groot ben? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat als ik groot ben?   Wat als ik groot ben? Icon_minitimedi apr 14, 2009 12:58 pm

"ja dan word je wat sterker" zei Cry grijnzend. ze gooide een stuk haas naar Black en begon te eten. ze keek in de verte. naar het gebied van Simba en zijn troep. "ze zijn wel met veel" zei ze terwijl ze spleetjes van haar ogen maakte. aandachtig ging ze het gebied rond.in de verte hoorde ze wat gespetter. het kwam van het meer. "daar zijn ze" zei ze met gespitste oren
Terug naar boven Ga naar beneden
Black

Black


Man Aantal berichten : 28
Join date : 05-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Welp van The BlacknightTroep.
Leeftijd: 8 maanden
Partner: Niemand zal liefde voelen voor mij...

Wat als ik groot ben? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat als ik groot ben?   Wat als ik groot ben? Icon_minitimedi apr 14, 2009 1:00 pm

Black pakte het stuk vlees vast en keek in dezelfde richting. Hij legde het stuk vlees voor zich neer en ging bij de rand van de rots staan. Hij legde zijn oren naar achteren en gromde lichtjes. ''maar ze zullen heust niet sterker zijn dan ons..'' gromde hij. Hij trok een stuk van zijn stuk vlees af en at het op. Hij keek daarna even naar Cry.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat als ik groot ben? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat als ik groot ben?   Wat als ik groot ben? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat als ik groot ben?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Animal Place :: RPG :: Bergen-
Ga naar: