Animal Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Animal Place


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Rondlopen ...

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Feline

Feline


Vrouw Aantal berichten : 53
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Animal Profiel
Troepleider: Simba, (Sunbreak Roedel)
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Nee.

Rondlopen ... Empty
BerichtOnderwerp: Rondlopen ...   Rondlopen ... Icon_minitimeza apr 04, 2009 9:30 am

Feline liep kalm door het moeras, het was donker.. Maar nog steeds kon ze alles erg goed zien. Ze liet een zachte grom horen richting een grote vogel, die bang wegvloog. Met haar grijze ogen bekeek ze het moeras. Daarna keek ze naar haar poten die helemaal vies waren. Ze zuchtte diep, en liet weer een grom horen. Ze liep rustig verder, en keek met een valse blik om zich heen.. Hoorde ze nou wat? Nee.. Ze was hier vast en zeker alleen.. Niemand zou zomaar naar dit moeras komen, toch? Ze zuchtte weer, en liep verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shana

Shana


Aantal berichten : 14
Join date : 03-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Cry?
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen

Rondlopen ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondlopen ...   Rondlopen ... Icon_minitimeza apr 04, 2009 9:34 am

Shana kronkelde in het moerras en zag Feline.
Dit was haar kans om haar te bewijzen tegenover Cry.
Ze kronkelde dichterbij en kwam tevoorschijn.
"Wie ben je en wat doe je hier?" Vroeg ze kwaad en keeke die in heer ogen.
Haar tong kwam tevoorschijn en ze siste nerveus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feline

Feline


Vrouw Aantal berichten : 53
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Animal Profiel
Troepleider: Simba, (Sunbreak Roedel)
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Nee.

Rondlopen ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondlopen ...   Rondlopen ... Icon_minitimeza apr 04, 2009 9:36 am

''Houd je snater,'' snauwde ze tegen de slang, en ze gromde. ''Rot gewoon op, ofzo.'' zei ze zo zacht, dat het bijna fluisteren was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Viva

Viva


Vrouw Aantal berichten : 66
Join date : 02-04-09
Woonplaats : Maastricht

Animal Profiel
Troepleider: Black rose troep [ik]
Leeftijd: 7 jaar
Partner: geen...

Rondlopen ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondlopen ...   Rondlopen ... Icon_minitimeza apr 04, 2009 9:36 am

Snelle en behendige poten waren te horen in de verte maar de duisternis omhulde het geluid waarna het zich uitte als een soort ritmisch getrommel. Voor vele was dit het getrommel van dood en bederf, maar voor sommige juist de redding. Viva haar wit-zwarte vacht was opvallend tussen de dorre bomen die af en toe opdoken, maar ze had dan ook geen camouflage nodig. Viva rook de vrouwelijke cheeta al van verre en stopte pal achter haar. Ze begon hatelijk te grommen en zei "wat doe je op mijn terrein, op mijn gebied, in mijn territorium?".
Terug naar boven Ga naar beneden
Shana

Shana


Aantal berichten : 14
Join date : 03-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Cry?
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen

Rondlopen ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondlopen ...   Rondlopen ... Icon_minitimeza apr 04, 2009 9:38 am

Shana siste naar Viva en keek weer naar Feline.
"1beet en dada poesie." Zei ze met een grijns.
Ze hapte speels maar niet raak naar Feline.
Ze kronkelde om een boom en hapte weer naar Feline.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feline

Feline


Vrouw Aantal berichten : 53
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Animal Profiel
Troepleider: Simba, (Sunbreak Roedel)
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Nee.

Rondlopen ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondlopen ...   Rondlopen ... Icon_minitimeza apr 04, 2009 9:39 am

''Dit, van jou?'' vroeg Feline met een arrogante ondertoon. ''Dat is dan jouw probleem, oke?'' vroeg ze toen, met dezelfde toon. ''En, je kan ook gewoon alleen zeggen dat dit zogenaamd jouw terrein is, je hoeft niet 3x zoiets te zeggen hoor.'' zei ze toen kalm, en ze keek Viva droog aan. Feline keek daarna naar Shana, en haalde uit met haar nagels. ''Rot op, slang.'' snauwde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Viva

Viva


Vrouw Aantal berichten : 66
Join date : 02-04-09
Woonplaats : Maastricht

Animal Profiel
Troepleider: Black rose troep [ik]
Leeftijd: 7 jaar
Partner: geen...

Rondlopen ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondlopen ...   Rondlopen ... Icon_minitimeza apr 04, 2009 9:40 am

Viva haar oren stonden opeens naar achteren, haar ogen werden feller en ze gromde.
"Hou je gedeisd welp" gromde ze toen en haalde waarschuwend met haar enorme klauw uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feline

Feline


Vrouw Aantal berichten : 53
Join date : 02-04-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : R'dam

Animal Profiel
Troepleider: Simba, (Sunbreak Roedel)
Leeftijd: 3 jaar
Partner: Nee.

Rondlopen ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondlopen ...   Rondlopen ... Icon_minitimeza apr 04, 2009 9:43 am

''Pff.'' zei ze respectloos, en ze gromde zacht, ''Als je er zo over denkt.'' zei ze toen rustig, en ze kreeg de klauw tegen haar wang, ze liet weer een grom horen. Daarna rende ze zo langs Viva, weg hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Viva

Viva


Vrouw Aantal berichten : 66
Join date : 02-04-09
Woonplaats : Maastricht

Animal Profiel
Troepleider: Black rose troep [ik]
Leeftijd: 7 jaar
Partner: geen...

Rondlopen ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondlopen ...   Rondlopen ... Icon_minitimeza apr 04, 2009 9:44 am

Viva bleef kalm zitten en keek naar de slang. Ze blies een pluk haar voor haar ogen weg en zei toen "je bent doortrapt, dat mag ik wel". Ze keek naar het groene lichaam van de slang en een grijns speelde op haar gezicht.

EDIT VIVA: Shana, Feline is al weg Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Nigra

Nigra


Aantal berichten : 47
Join date : 03-04-09

Animal Profiel
Troepleider: hij moet slecht zijn
Leeftijd: 4 jaar
Partner: niet nodig!

Rondlopen ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondlopen ...   Rondlopen ... Icon_minitimeza apr 04, 2009 10:23 am

Ploteseling kwam Nigra met een zachte plof voor Viva recht. Ze was gesprongen van een hoge tak recht voor Viva's neus. "Het spijt me van mijn ongepast gedrag. Maar het schijnt dat jij de dieren traint die graag in de Blacknight roedel zitten?" Ze keek even recht in Viva's ogen en keek daarna als respect levensloos naar de grond. "Ik beloof dat ik mijn best zal blijven doen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rondlopen ... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondlopen ...   Rondlopen ... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rondlopen ...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Animal Place :: RPG :: Donker moeras-
Ga naar: