Animal Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Animal Place


 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Black night troepgrot

Ga naar beneden 
+2
Shana
Cry
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Cry

Cry


Vrouw Aantal berichten : 79
Join date : 02-04-09
Woonplaats : ergens in het universum

Animal Profiel
Troepleider: ik {BlackNight}
Leeftijd: 5 jaar
Partner: heb ik niet nodig

Black night troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 04, 2009 9:31 am

Cry deed haar ogen ogen. 'o nee niet weer' dacht ze in zichzelf. ze liep naar de slang en bekeek haar goed. ze schatte haar een jaar ofzo. "straks zit het hier vol babydieren" zei ze een beetje afwerend. "ik zal er wel eens over denken" zei ze daarna. "veel doe je niet" zei ze daarna. ze liep een eindje naar buiten en keek om zich heen. nergens zag ze een prooi. ze vloekt wat in zichzelf en ging dat maar zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
Whisper

Whisper


Aantal berichten : 41
Join date : 02-04-09

Animal Profiel
Troepleider: BlackNight [C] [proeftijd]
Leeftijd: 8 maanden
Partner: Nee

Black night troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 04, 2009 11:24 am

Whisper keek naar Cry en de slang. Daarna keek hij weer voor zich, hij liep wat verder van de grot af en sprong een bosje in. Voor hem zat een muisje die hem bang aankeek. ''hmm lekker'' zei Whisper en likte zijn bek af. Het muisje wou wegrennen maar Whisper sprong er behendig voor en zetten zijn poot op het muisje. Hij drukte het muisje dood voordat het nog om hulp kon schreeuwen. Hij pakte het muisje op en liep met het muisje in zijn bek terug naar de grot. Hij ging weer op de rots in de grot zitten en at het muisje rustig op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cry

Cry


Vrouw Aantal berichten : 79
Join date : 02-04-09
Woonplaats : ergens in het universum

Animal Profiel
Troepleider: ik {BlackNight}
Leeftijd: 5 jaar
Partner: heb ik niet nodig

Black night troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimeza apr 04, 2009 6:54 pm

"je moet wel meer kunnen dan een muis vangen hoor" zei Cry kil. haar ogen leken net lichtjes in de duisternis. ze keek door de grot. de slang was er nog steeds. ze gaf Shana een mep een keek haar dreigend aan. "weg jij of je komt hier nooit meer weg". ze keek giftig naar Shana.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cry

Cry


Vrouw Aantal berichten : 79
Join date : 02-04-09
Woonplaats : ergens in het universum

Animal Profiel
Troepleider: ik {BlackNight}
Leeftijd: 5 jaar
Partner: heb ik niet nodig

Black night troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimema apr 06, 2009 7:49 pm

------------------------------------------------------

Cry kwam met Black aangelopen. "hier ga je wonen" zei ze snel. ze sprong op een steen en keek hem aan. daarna keek ze naar de grot. hij was nog steeds even duister en kil als vroeger. ze ging liggen en sloot even haar ogen
Terug naar boven Ga naar beneden
Black

Black


Man Aantal berichten : 28
Join date : 05-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Welp van The BlacknightTroep.
Leeftijd: 8 maanden
Partner: Niemand zal liefde voelen voor mij...

Black night troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimema apr 06, 2009 7:56 pm

Black was Cry achterna gegaan. Hij liep rustig de grot in en keek in het rond. ''cool'' zei hij en keek bewonderend in het rond. Hij keek daarna naar Cry, hij wist nog niet wat hij er van denken moest dat zijn zijn moeder was. Hij snoof even en rende wat rond door de schaduwen, naar iets wat hij kon slopen of waardoor hij zich niet ging vervelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shana

Shana


Aantal berichten : 14
Join date : 03-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Cry?
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen

Black night troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimema apr 06, 2009 8:51 pm

Shana kronkelde met een hert naar binnen en legde het dier neer. Ze had het beslopen en gebeten. Het was in twee minuten dood geweest. Ze keek naar de kleine en zuchtte. "Hallo." Zei ze en keek naar Cry.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cry

Cry


Vrouw Aantal berichten : 79
Join date : 02-04-09
Woonplaats : ergens in het universum

Animal Profiel
Troepleider: ik {BlackNight}
Leeftijd: 5 jaar
Partner: heb ik niet nodig

Black night troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimema apr 06, 2009 9:04 pm

Cry liep op Shana af en gaf haar een dreun. "jij leert ook echt niet hé" ze ze dreigend. ze likte aan haar wonden want ze begonnen terug te bloeden. "alsof jij goed genoeg bent" zei ze. ze keek naar Black en grijnsde. "durf jij tegen een slang te vechten" zei ze droogjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Shana

Shana


Aantal berichten : 14
Join date : 03-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Cry?
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen

Black night troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimema apr 06, 2009 9:10 pm

"Hoe bedoel je?" Vroeg ze en ging een beetje achter uit. Ze nam een hap van het hert en nam het mee naar de rand van de rots.
Terug naar boven Ga naar beneden
Black

Black


Man Aantal berichten : 28
Join date : 05-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Welp van The BlacknightTroep.
Leeftijd: 8 maanden
Partner: Niemand zal liefde voelen voor mij...

Black night troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimema apr 06, 2009 9:11 pm

Black kwam ineens uit de schaduwen gesprongen. Hij sprong over de slang heen en belandde naast Cry. Hij draaide zich om en keek grijnsend naar de slang. ''wat moet je hier wormpje?'' vroeg hij kil. ''als je een beetje wil gaan rondkruipen moet je hier niet wezen'' zei hij droog en snoof minachtend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cry

Cry


Vrouw Aantal berichten : 79
Join date : 02-04-09
Woonplaats : ergens in het universum

Animal Profiel
Troepleider: ik {BlackNight}
Leeftijd: 5 jaar
Partner: heb ik niet nodig

Black night troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimema apr 06, 2009 9:12 pm

"vecht met mijn welp en je hebt een kleine kans" zei ze kil. "maar dood hem niet of je bent zelf dood" zei ze als dreigende waarschuwing. ze ging aan de kant liggen en keek hoe Shana zou reageren. "of durf je niet" zei ze droog er achter
Terug naar boven Ga naar beneden
Shana

Shana


Aantal berichten : 14
Join date : 03-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Cry?
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen

Black night troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimema apr 06, 2009 9:20 pm

"Tuurlijk wil ik dat, ik zal hem niet doden, nipt..." Zei ze met een valsze lach en keek de jongen aan. "Wanneer begint de afslachting?" Vroeg ze sarcastisch en siste naar de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Black

Black


Man Aantal berichten : 28
Join date : 05-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Welp van The BlacknightTroep.
Leeftijd: 8 maanden
Partner: Niemand zal liefde voelen voor mij...

Black night troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimema apr 06, 2009 9:24 pm

''hé ik ben een welp, ja, maar ik ben absoluut niet zwak'' zei Black. Hij sprong in de schaduw en rende rondjes om Shana heen. Soms sprong hij weer tevoorschijn en dan verdween hij weer in de schaduw. Hij grijnsde vals. Hij bleef maar rennen, hij wou Shana in verwarring brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shana

Shana


Aantal berichten : 14
Join date : 03-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Cry?
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen

Black night troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimema apr 06, 2009 9:29 pm

Shana keek naar hem en sprong omhoog en landde op de jongen. "Zo, nu ben ik duizelig." ZEi ze en siste naar de jongen ze ging er weer af en keek hem vals aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Black

Black


Man Aantal berichten : 28
Join date : 05-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Welp van The BlacknightTroep.
Leeftijd: 8 maanden
Partner: Niemand zal liefde voelen voor mij...

Black night troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimema apr 06, 2009 9:32 pm

''is dat alles wat je kunt? zo kom je er niet hoor'' zei Black grijnsend. Hij sprong in de schaduw en verscheen achter Shana. Hij zette af via de grond en sprong omhoog. Hij lande met zijn vier pote op haar bek en sprong er weer af zodat er nog wat druk op had gestaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shana

Shana


Aantal berichten : 14
Join date : 03-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Cry?
Leeftijd: 5 jaar
Partner: geen

Black night troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimema apr 06, 2009 9:50 pm

Shana schrok van die kleine welp en keek even verdwaasd naar hem. Ze herstelde snel en sprong weer op hem. Ze wurgde hem een beetje. Hij kon zich nu niet bewegen of hij zou stikken. "Nee, ik kan dit nog." Zei ze vals en siste naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Black

Black


Man Aantal berichten : 28
Join date : 05-04-09

Animal Profiel
Troepleider: Welp van The BlacknightTroep.
Leeftijd: 8 maanden
Partner: Niemand zal liefde voelen voor mij...

Black night troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimedi apr 07, 2009 4:53 pm

Black snakte naar adem. Hij opende zijn bek en haalde diep adem. ''sorry slangentje maar zo zwak ben ik niet..'' kreunde hij. Hij gromde licht en zette toen zijn tanden in haar huid. Hij beet zo hard mogelijk door, maar hij moest niet al teveel energie kwijt raken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira

Kira


Vrouw Aantal berichten : 1
Join date : 21-05-09

Animal Profiel
Troepleider: -
Leeftijd: 11 maanden
Partner: -

Black night troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 21, 2009 7:13 pm

Kira betrad de grot en zag dat er een gevecht gaande was en keek wat rustig om haar heen en zocht naar de Baas van de Black-Night troep."ik wil in uw troep,alpha van de Black-Night troep"zei ze terwijl ze emotieloos naar Cry keek en wist dat ze als ze 1 verkeerde beweging maakte het haar dood nog eens kon worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cry

Cry


Vrouw Aantal berichten : 79
Join date : 02-04-09
Woonplaats : ergens in het universum

Animal Profiel
Troepleider: ik {BlackNight}
Leeftijd: 5 jaar
Partner: heb ik niet nodig

Black night troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimeza mei 23, 2009 11:20 am

Cry keek fel op en fronste haar wenkbrauwen. "Zozo" begon ze rustig en liep dreigend op Kira af "en waarom zou je dat zo graag willen?". Ze keek nog even naar Black en Shana en deed het teken dat ze moesten ophouden. Een luide grom liet ze horen. "Weg jij zielige slang" riep ze en richtte zich dan terug op Kira
Terug naar boven Ga naar beneden
Amor

Amor


Man Aantal berichten : 13
Join date : 18-04-09

Animal Profiel
Troepleider: -
Leeftijd: 5 jaar
Partner: Geen.

Black night troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 05, 2009 6:28 pm

Met grote zware stappen rende amor naar de groepgrot van Cry. Al van ver kon je weten dat daar iets gaande was. Dat kabaal verstoorde de rust, dus er waren nu zeker geen prooien meer te zien. Steeds dichter kwam hij bij de groepsgrot. De grot waar hij al vaak over had gehoord. Hij sloop op het geluid af en snoof een keer in de lucht. Meerdere geuren tegelijk drongen in zijn neus. Plots zag hij schimmen dwaas heen en weer bewegen en waren toen ineens gestopt. Oplettend liep hij naar de ingang van de grot en zette 1 poot binnen. Een brul kwam uit zijn muil en liep toen verder de grond in. Hij draaide zijn kop in de richting van alle dieren en zag toen nog een slang op de grond kruipen. Twee panters stonden in het midden van de grot. Hun houding zag er niet al te aardig uit en dat was juist waar hij naar zocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Black night troepgrot - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black night troepgrot   Black night troepgrot - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Black night troepgrot
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Training Black Rose troep
» Black the darkness one...
» Black Rose troep
» Black de zwarte panter.
» Shadow, Black Bear.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Animal Place :: RPG :: Schaduw grotten-
Ga naar: